سخنران : طلبه بسیجی سعید سعادتمند

زیارت عاشورا : ابراهیم یزدانپناه

مداحی: حسن محمود زاده و علی دارائی

محل برگزاری : پل سه تیر - کوچه شهید ابراهیم رزاقیان - منزل آقای شعبانی

 

سخنرانی


 

.
دریافت

حجم : 7.4 مگابایت

 

زیارت عاشورا


 

.
دریافت

حجم : 3.87 مگابایت

 

مداحی


 

بخش اول : حسن محمود زاده |زمینه ، سلام علی ثارالله حضرت اباعبدالله...   حجم: 1 مگابایت

بخش دوم : حسن محمود زاده | واحد ، هرگز گره ام از علمت واشدنی نیست...   حجم: 1.29 مگابایت

بخش سوم : حسن محمود زاده |واحد ، ای تشنه لب دریا ای نور دل زهرا...   حجم: 673 کیلوبایت

بخش چهارم : علی دارائی | واحد ، من تشنه ام و تو ساقی ...   حجم: 1.11 مگابایت

بخش پنجم : علی دارائی |واحد ، من گریه می کنم که مصفا کنی مرا...   حجم: 375 کیلوبایت

بخش ششم : علی دارائی | نوحه ، بین الحرمین سلام ما به عباس و حسین...   حجم: 637 کیلوبایت

بخش هفتم : حسن محمود زاده |شور ، من و هوای حسین من و محرم تو...   حجم: 347 کیلوبایت

بخش هشتم : علی دارائی |شور ، قتیل العبرات عزیز الزهرا...   حجم: 422 کیلوبایت

بخش نهم : حسن محمود زاده | ذکر حسین...   حجم: 333 کیلوبایت

بخش دهم : حسن محمود زاده | شور ، از گلم دیگر نشنوم بویی...   حجم: 454 کیلوبایت

شعر پایانی : قال الحسین (ع) روحی فداه...   حجم: 627 کیلوبایت

 

تصاویر