صبح چهارشنبه اول اردیبهشت‌‌ماه ۱۳۹۵ جمعی از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

نماهنگ " به بچه هایی که نیامدند سلام مرا برسانید "

این جمع نماینده هزاران نفر از دانش‌آموزان دیگری بودند که نتوانستند در حسینیه امام‌ خمینی رحمه‌الله حضور یابند.

حضرت امام خامنه‌ای در این دیدار با اشاره به همین موضوع گفتند:«به بچّه‌هایی که نیامدند، سلام من را برسانید. اینکه گفتند این جلسه هرسال برگزار بشود، حالا من نمیدانم تاریخش را امّا من حرفی ندارم، هرچه شماها را بیشتر ببینیم، برای ما هم بهتر است».

 

نماهنگ " شما افسران جنگ نرم هستید "

«امروز سرِ قضیّه‌ی جوانها، یک جنگ نرمِ زیرپوستیِ بسیار فراگیری بین جمهوری اسلامی و آمریکا و همدستان آمریکا و صهیونیست‌ها برقرار است. من چند سال پیش خطاب به جوانهای دانشجو گفتم: «شماها افسران جنگ نرم هستید» شما هم هستید، شماها هم همه‌تان افسران جنگ نرم هستید. وقتی جوان، انگیزه دارد و اعتماد به نفس دارد و قدرت اندیشیدن دارد و شجاعت دارد، افسر است -افسر در درگیری‌های رزمِ نرم، جنگ نرم- خصوصیّت جوان این است».

 

نماهنگ " بهار معنویت "

«من به شما جوانها عرض میکنم از ماه رجب استفاده کنید، بهره ببرید برای تقویت این بُعد معنویّت‌گرا. بعد از ماه رجب هم ماه شعبان است، بعد ماه رمضان است، بهار معنویّت است. شماها هم -همان‌طور که آقای حاج علی‌اکبری فرمودند- مظهر بهار انسانیّت هستید؛ چون در بهار عمر قرار دارید؛ از این بهار معنویّت هرچه میتوانید استفاده کنید». 

 

نماهنگ " خودتان را بسازید "

« شما جوانها؛ فردا مال شما است. هم خودتان را به‌معنای واقعی کلمه بسازید، هم ثابت‌قدم بمانید».