سخنران : طلبه بسیجی سعید سعادتمند

زیارت عاشورا : علی روحانی زاده

مداحی: حسن محمود زاده و علی دارائی

محل برگزاری : پل سه تیر - کوچه شهید ابراهیم رزاقیان - منزل مرحوم علی باقری

 

سخنرانی


 

.
دریافت

حجم : 5.1 مگابایت

 

مداحی


 

بخش اول : علی دارائی | زمینه ، پاشو مگه نمی بینی غمو توی چشمای من ...   حجم: 1.71 مگابایت

بخش دوم : علی دارائی | شور ، قسم یه خاک کربلا قسم به شور روضه ها ...   حجم: 866 کیلوبایت

بخش سوم : حسن محمود زاده | واحد ، ای لشکر کوفه علی اکبرم من...   حجم: 1.88 مگابایت

بخش چهارم : حسن محمود زاده | واحد ، منم سر گشته حیرانت ای دوست...   حجم: 806 کیلوبایت

بخش پنجم : حسن محمود زاده | واحد ، چقدر نام تو زیباست ابا عبدالله...   حجم: 1.02 مگابایت

بخش ششم : علی دارائی | واحد ، ثارالله بند دل شکستم...   حجم: 658 کیلوبایت

بخش هفتم : علی دارائی | واحد ، من گریه می کنم که مصفا کنی مرا...   حجم: 387 کیلوبایت

بخش هشتم : حسن محمود زاده | شور ، ذکر حسین...   حجم: 308 کیلوبایت

بخش نهم : حسن محمود زاده | شور ، بی تو بگو همسفرم من به کجا سفر کنم...   حجم: 1.15 مگابایت

شعر پایانی : قال الحسین (ع ) روحی فداه...   حجم: 581 کیلوبایت

 

تصاویر