زیارت عاشورا : ابراهیم یزدانپناه

مداحی: کربلایی حسن رستمی

محل برگزاری : پل سه تیر - روبروی مسجد ابوالفضل علیه السلام - منزل آقای فلاحی

 

زیارت عاشورا


 

 

.
دریافت

حجم : 4.7 مگابایت

 

مداحی پیش منبر


 

 

.
دریافت

حجم : 1.93 مگابایت

 

مداحی


 

بخش اول : حسن رستمی | شعر خوانی ، غصه و غم اشک و ماتم را به من دادی حسین...   حجم: 4.78 مگابایت

بخش دوم : حسن رستمی | روضه ...   حجم: 4.78 مگابایت

بخش سوم : حسن رستمی | زمینه ، قتل الحسین به کربلا ذبح العطشان به نینوا...   حجم: 9.5 مگابایت

بخش چهارم : حسن رستمی | واحد ، قدم قدم با یه علم ایشالا اربعین میام سمت حرم ... حجم: 6.27 مگابایت

بخش پنجم : حسن رستمی | شور ، منی که هر نفسم اسمتو گفتم...   حجم: 6.25 مگابایت

بخش ششم : حسن رستمی | شور ، توی قلب من کربلای تو توی دست تو کربلای من...   حجم: 3.26 مگابایت

بخش هفتم : حسن رستمی | روضه آخر ، اگر گناه من زیاده خدا به من حسین رو داده ...   حجم: 3.44 مگابایت